Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~ilmarinen | użytkownik

imię i nazwiskoKamil Przybylski adresKruszwica zarejestrowany27.08.2008 @15:04:31 ostatnio na stronie14.07.2015 @22:49:18



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Jabberilmarinen@jabster.pl
digarty18 komentarze147 posty na forum8

komputer / sprzęt
Canon EOS 450D + Canon EF-S 50mm f1.8 + Tamron 70-300mm f4-5.6+Canon 18-55 IS

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~nindzia    03.07.2009 @15:26:21
;D to zmniejszaj, zmniejszaj
_______
"[...]Wesoły jestem, świeży...
- cóż to? na marach trup?
to ciało tylko leży,
lecz duch jak ognia słup.[...]" Wyspiańskiego.
+biankakielbasa    25.06.2009 @22:25:21
jedno i drugie (:
_______
hatetepedwukropekslaszslaszkieubaskakropkablogspotkropkacom
~GrudzinskiM    08.05.2009 @00:03:47
dzięki wielkie za ciepły komentarz jest mi miło, że moje zdjęcia podobają się
_______
Fotografia mody
e-mail: grudzinski.mariusz@gmail.com
~GrudzinskiM    07.05.2009 @10:08:55
tak tak są delikatne przepalenia... specialnie je zrobiłem, żeby zdjęcie było inne od wszystkich dzieki za pozytywny komentarz a modelka mi też sie podoba świetnie się z nią pracuje
_______
Fotografia mody
e-mail: grudzinski.mariusz@gmail.com
~Antje28    03.05.2009 @07:51:31
dziękuję Ci Kamilu, milutkiej niedzieli
~GrudzinskiM    28.04.2009 @22:32:45
życzę powodzenia i udanych zdjęć
_______
Fotografia mody
e-mail: grudzinski.mariusz@gmail.com
~GrudzinskiM    28.04.2009 @22:21:48
w takim razie próbuj u siebie ale szczerze dodam, że bardzo dużo ludzi przyjezdza do Akademii z tak daleka jak Ty masz do Warszawy... U mnie w grupie są tacy, a zajęcia są raz w miesiącu wieć wiesz dla chcącego nic trudnego
_______
Fotografia mody
e-mail: grudzinski.mariusz@gmail.com
~GrudzinskiM    28.04.2009 @22:14:19
no tak masz rację. Wyśmiać by Cię nie wyśmiała, co by nie zgodziła sie na sesje bo one są bardzo wymagające... zanim zgodzą sie na współpracę chcą zobaczyć Twoje prace... chyba, że jesteś dobry w gadce i ją ogarniesz
_______
Fotografia mody
e-mail: grudzinski.mariusz@gmail.com
~GrudzinskiM    28.04.2009 @22:05:39
od czegoś trzeba zacząć.... jak nie zaczniesz pracy z jaką kolwiem modelką nigdy się nie nauczysz... Polecam Akademie Fotografii warsztat mody naprawdę można się dużo nauczyć
_______
Fotografia mody
e-mail: grudzinski.mariusz@gmail.com
~GrudzinskiM    28.04.2009 @22:02:34
co za problem?? szukaj w necie... ja współpracuje z 3 profesjonalnymi modelkami z http://www.mangomodels.pl polecam tą strone, modelki są naprawdę świetne, z resztą na w takiej agencji nie ma żadnej słabej modelki...
_______
Fotografia mody
e-mail: grudzinski.mariusz@gmail.com
~GrudzinskiM    28.04.2009 @19:53:46
hehe fajnie, że galeria się podoba nowe fotki będą pojawiały się codziennie... też dodaje do obserwowanych
_______
Fotografia mody
e-mail: grudzinski.mariusz@gmail.com
~igorimiolczyk    28.04.2009 @19:25:50
osobiście wcale nie aspiruje do miana bycia guru ws. fotografiki ale w tym co napisałeś jest troszkę prawdy, oceniam czasami może na wyrost licząc na pozdrawiam i do kolejnych wpisów
~kikson    28.04.2009 @17:03:54
co miales na mysli mowiac marne ustawienia?
_______
Fotografując staram się pokazać to czego beze mnie, nikt by nie zobaczył.
~GrudzinskiM    28.04.2009 @14:38:38
hehe fajnie to słyszeć
_______
Fotografia mody
e-mail: grudzinski.mariusz@gmail.com
~GrudzinskiM    28.04.2009 @11:05:57
uśmiechnąłeś się bo??? dzięki za komentarz
_______
Fotografia mody
e-mail: grudzinski.mariusz@gmail.com
~neologiczny    28.04.2009 @09:13:17
brzmi jakbyś mi groził, ale spoglądając na twoją galerię mam wrażenie, że nie doceniasz roli światła, tonacji, i całej tej elementarnej gamy elementów -> stąd rozumiem, ze może się nie podobać. mamy inne preferencje. co do refleksji nad każdym zdjęciem - gratuluję.
pozdrawiam
~neologiczny    28.04.2009 @08:24:55
właściwie to nie jest jakieś długie ustawianie modeli, ale gdybyś wytężył wyobraźnie, zwrócił uwagę na kolor, światło, bo już nie wymagam chwil pełnych refleksji ^^, może zobaczyłbyś coś więcej
~igorimiolczyk    28.04.2009 @06:56:19
WITAM A CZY OCENIŁEM ZA WYSOKO TWOJE DA?
~kasialalala    16.04.2009 @21:03:47
dziękuje Ci bardzo
~Antje28    12.04.2009 @03:57:38
dziękuję Kamilu, dawno mnie tu nie było już nadrabiam straty
~ChrisDublin    02.04.2009 @19:15:14
dziekuje
_______
z światłem panowie z światłem
~Antje28    27.03.2009 @00:03:29
~Antje28    04.03.2009 @19:28:29
Co tam u Ciebie Kamilu?
~Antje28    13.02.2009 @20:54:31
Jak tam zdrówko?
~Antje28    31.01.2009 @23:16:34
Piękny komentarz, dziękuję.
1 2 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt